Baldur’s Gate 3 отримав високу оцінку від автора Dragon Age та розробника Baldur’s Gate 2
admin 31 Травня 2022 ArticleСценарист Dragon Age та розробник Baldur’s Gate 2 Девід Гайдер нарешті закінчив Baldur’s Gate 3 і, як і багато інших шанувальників, вважає, що це «гідний наступник» CRPG від BioWare.
«Як хтось, хто працював над BG2, моєю першою грою в галузі, я маю повторити те, що казали всі інші: це воскрешило відчуття в усіх відношеннях», — сказав Гайдер у ланцюжку Twitter (X) після того, як з’явилися титри на Baldur ’s Gate 3.
«Знімаю капелюха перед [розробником Ларіаном] за всю любов, яку явно вкладено в це. Гідний наступник».
Оцінка Гайдера не позбавлена критики: «Чи були у мене якісь проблеми? Чи я стикався з помилками, навіть великими? Чи є у мене якісь думки щодо побудови його романів? Чи я прагнув ДЕЯКОГО епілогу чи завершення в кінці? Все так, але жоден із них не применшив монументального досягнення тут. Я насолоджувався кожною годиною».
Частково повторюючи поширену думку про те, що Baldur’s Gate 3 виглядає як гра з іншого часу, Гайдер додає:
«Я вважаю себе збентежено, враховуючи всі речі, які мені час від часу розповідали, що є занадто «старими». “Виготовлений” для сучасної назви: мовчазний герой, покроковий бій, нічого схожого на монетизацію чи живу службу на багато кілометрів. І все ж ми тут».
«Я сподіваюся, що Ларіан і всі залучені творці пишаються своїми досягненнями», — підсумовує він. «Я не можу уявити всі ресурси та роботу, які були б потрібні (ну, це не зовсім так – я можу), і я справді сподіваюся, що воно того варте. Якщо нам усім пощастить, це просто початок».
Well, I finally finished BG3.
As someone who worked on BG2, my very first game in the industry, I gotta echo what everyone else has said: this resurrected the feeling of it in every way. Hats off to @larianstudios for all the love that clearly went into this. A worthy successor. pic.twitter.com/HQmuFX9y9l
— David Gaider (@davidgaider) August 27, 2023
Огляд Гайдера особливо вагомий не лише через його репутацію серед шанувальників рольових ігор, але й через його роль у створенні Baldur’s Gate 2 під час роботи в BioWare, особливо в доповненні Shadows of Amn, не кажучи вже про його перебування в Baldur’s Gate: Enhanced (Розробник видання Beamdog).
Провідний автор Larian Адам Сміт описав Baldur’s Gate 3 як «плечі гігантів», що будуються на рольових іграх, які з’явилися перед нею, і віддав особливу шану пробігу BioWare у Baldur’s Gate:
«Це дуже важливо, коли я бачу, що будь-хто, хто хоч трохи пов’язаний з оригінальними іграми [Baldur’s Gate], задоволений, тому що ми у великому боргу перед ними, і ми сподіваємося, що ми зробили їх гордими», — сказав Сміт. Ларіан, отримав схвалення Гайдера.
Оскільки Baldur’s Gate 3 це лише початок, старшого продюсера Ларіана Тома Батлера нещодавно запитали про плани після запуску, і він запевнив шанувальників, що команда «хоче зробити більше», навіть якщо ще немає чіткого плану чи графіка.
Архіви
- Листопад 2024
- Жовтень 2024
- Вересень 2024
- Серпень 2024
- Липень 2024
- Червень 2024
- Травень 2024
- Квітень 2024
- Березень 2024
- Лютий 2024
- Листопад 2023
- Жовтень 2023
- Вересень 2023
- Серпень 2023
- Липень 2023
- Червень 2023
- Травень 2023
- Квітень 2023
- Березень 2023
- Лютий 2023
- Січень 2023
- Грудень 2022
- Листопад 2022
- Жовтень 2022
- Вересень 2022
- Серпень 2022
- Липень 2022
- Червень 2022
- Травень 2022
- Квітень 2022
- Березень 2022
- Лютий 2022
- Січень 2022
- Грудень 2021
- Листопад 2021
- Жовтень 2021
- Вересень 2021
- Серпень 2021
- Липень 2021
- Червень 2021
- Травень 2021
- Квітень 2021
- Березень 2021
- Лютий 2021
- Січень 2021
- Грудень 2020
- Листопад 2020
- Жовтень 2020
- Вересень 2020
- Серпень 2020
- Липень 2020
- Червень 2020
- Травень 2020
- Квітень 2020
- Березень 2020
- Лютий 2020
- Січень 2020
- Грудень 2019